Forum www.rir.fora.pl Strona Główna www.rir.fora.pl
Riese - Inna Rzeczywistość
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin Forum Riese - Inna Rzeczywistość

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.rir.fora.pl Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bojowy1977
Administrator



Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:13, 02 Wrz 2016    Temat postu: Regulamin Forum Riese - Inna Rzeczywistość

REGULAMIN forum Riese Inna Rzeczywistość

§1 Postanowienia ogólne

1. Forum to społeczność, a więc jak w każdej społeczności wymagany jest szacunek do pozostałych jej członków. Poprzez szacunek rozumiane jest m.in. nie używanie zwrotów i słów powszechnie uznanych za wulgarne i obraźliwe, napastliwe traktowanie innych użytkowników.
Internet to specyficzne środowisko, w którym powszechnie stosuje się zasady netykiety, o których przestrzeganie prosimy na tym forum (LINK do wyjaśnienia [link widoczny dla zalogowanych] ).

2. Każdy może założyć i korzystać z jednego konta. Zakładanie wielu kont (tzw. Multiusing) będzie karany blokadą kont (tzw. ban) „ponad stan”. W wypadku recydywy zastosowana zostanie blokada wszystkich kont plus blokada na adres IP.

3. Forum jest darmowe, co oznacza, że za członkostwo oraz korzystanie z jego zasobów nie są pobierane opłaty.

4. Wykorzystywanie, rozpowszechnianie (płatne lub nie) lub prezentowanie jako swoje artykułów (nie naszego autorstwa) zawartych na forum jest zabronione. Jeśli chcesz użyć treści forum w innym miejscu podaj adres forum i nick autora.

5. Posty na forum są umieszczane dobrowolnie przez użytkowników. Zgodnie z prawem autorskim posty nie są utworami, więc nie podlegają ochronie. Wyjątkiem są treści spełniające wymogi art. 1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Na życzenie utwory użytkownika mogą zostać usunięte.

6. Zabronione jest rozpowszechnianie i zamieszczanie linków do treści łamiące prawa autorskie oraz prawo własności intelektualnej.

7. Wśród użytkowników znajdują się specjalne grupy (Administratorzy, Moderatorzy) posiadający większe uprawnienia w porównaniu z innymi użytkownikami. Mogą edytować, kasować, przesuwać posty (lub ich fragmenty) innych użytkowników. Mają oni za zadanie pilnować przestrzegania regulaminu oraz mogą karać łamiących go użytkowników.

8. Obowiązuje zakaz spamowania - na forum nie można zamieszczać reklam (w tym stron WWW) jakichkolwiek firm.

9. Użytkownicy forum mogą otrzymywać od administracji wiadomości za pośrednictwem masowej korespondencji wysyłanej na adres e-mail.

10. Logo klubu jest własnością Riese Inna Rzeczywistość i może być wykorzystywane TYLKO za zgodą Administratora forum.

11. Użytkownik RiR, który umieszcza zdjęcia na forum automatycznie wyraża zgodę na ich przetwarzanie (np. w serwisach społecznościowych typu Facebook) w celu promocji i reklamy forum RiR. Jeżeli nie wyraża zgody na przetwarzanie zdjęć powinien taką informację zamieścić pod publikowanym zdjęciem.

§2 Ustalenia techniczne

1. Zanim założysz nowy wątek, sprawdź, czy taki już nie istnieje.

2. Jeśli zakładasz nowy wątek pamiętaj aby jego temat przedstawiał czytelnie czego on dotyczy.

3. Jeśli zakładasz nowy wątek, dopilnuj aby uczynić to w odpowiednim dziale.

4. Pamiętaj aby nie pisać z włączonym CapsLock’iem. Pisanie wielkimi literami jest męczące dla czytającego i powszechnie uważane za krzyk.

5. Pamiętaj że forum to nie chat. Zadaj pytanie i poczekaj aż ktoś na nie odpowie. Czasem wymaga to trochę czasu zanim pojawi się osoba znająca się na interesującym Cię zagadnieniu. Pod żadnym pozorem nie pisz post pod postem. Użyj funkcji „Edytuj” i dopisz kolejną część wiadomości pod dopiskiem „Dodano”

6. Na forum obowiązują zasady ortografii, interpunkcji i gramatyki języka polskiego. Zanim klikniesz wyślij, sprawdź czy w pisany przez Ciebie tekst nie wkradł się jakiś błąd. Jeśli masz problem z ortografią polecamy zainstalowanie przeglądarki Firefox, która posiada zintegrowany moduł sprawdzania pisowni.

7. Podpisy i sygnatury, awatary:

7.1 Wysokość podpisu nie może przekraczać 500 pikseli,
7.2 Nie może on zawierać treści pornograficznych, obrażających rasę, narodowość, przekonania religijne lub upodobania polityczne; słów niecenzuralnych; nie może budzić agresji, ani zawierać informacji zachęcających do finansowego dotowania użytkownika,
7.3 Awatar musi mieścić się w wymiarach: szerokość 200 pikseli x wysokość 150 pikseli; rozmiar nie większy niż 166kB
7.4 Zarówno podpis jak i awatary nie powinny rozpraszać innych użytkowników zarówno kolorem jak i dynamiką (ruchome obrazy).

8. Pamiętaj, że internet daje złudne poczucie anonimowości, ale każda twoja wizyta i wypowiedź jest rejestrowana przez skrypt forum razem z twoim adresem IP.

9. Forum służy do zadawania pytań oraz wymiany informacji i doświadczeń między użytkownikami. Jeśli nie jesteś czegoś pewien, nie wprowadzaj innych w błąd. Wprowadzanie innych w błąd nie będzie tolerowane.

10. Zamieszczanie linków do innych serwisów / opracowań / oprogramowania jest dopuszczalne pod warunkiem, że treści pod nimi zawarte nie łamią w żaden sposób polskiego prawa oraz tego regulaminu.

11. Konta użytkowników nie logujących się na forum przez okres dłuższy niż 3 miesięcy zostaną usunięte bez wcześniejszego powiadamiania użytkownika.

12. Przedstawianie zbyt dużej ilości informacji nie związanych ze sobą w ramach jednego tematu może wprowadzać zbyt duże zamieszanie. Dlatego należy każdą przedstawić w odpowiednim dla niej dziale i najprawdopodobniej już istniejącym temacie. Jeśli temat z takimi informacjami faktycznie nie istnieje, to załóż nowy.

13. Odpowiedzi należy umieszczać czytelnie i zrozumiale oraz możliwie precyzyjnie. Nie wszystkie skróty myślowe mogą być tak samo zrozumiane przez wszystkich użytkowników.

14. Nie pisz tego samego tematu w różnych działach.

15. Nie wyśmiewaj się z błędów innych użytkowników.

16. Poprawiaj błędy innych użytkowników i nakierowuj na poprawne odpowiedzi.

17. Nie pisz postów o bezsensownej i nic nie wnoszącej treści, a mających tylko na celu powiększenie licznika postów

18. Nie wytykaj innym nabijania postów, pisania nie w tym dziale itp. Jeśli zauważysz taki post zgłoś go do moderacji za pomocą ikonki wykrzyknika umieszczonej przy każdym poście. To zgłoszenie dotrze do odpowiedniego Moderatora, a on zadecyduje co z danym postem zrobić.

19. Pamiętaj, że Moderator jest tylko człowiekiem i czasami może się mylić.

§3 – Kary za nieprzestrzeganie regulaminu

1. Nie stosowanie się do powyższego regulaminu będzie skutkowało ostrzeżeniami oraz banami czasowymi lub stałymi. Ostrzeżenia dodają Administrator i Moderatorzy.

2. Administrator może ukarać każdego użytkownika za każde przewinienie.

3. Moderatorzy mogą karać użytkowników za przewinienia dokonane w ich działach

4. Nie powstanie tabela kar, ponieważ mamy nadzieję, że są to środki ostateczne i nie będą musiały być często stosowane.

5. Na forum funkcjonują ostrzeżenia, które mogą być przyznawane przez Administratora i Moderatorów.

6. Wartość ostrzeżeń określa się od 1 do 5.

a/ uzyskanie 3 ostrzeżeń pojedynczych, lub jednego o wartości "3" skutkuje zakazem pisania postów,

b/ uzyskanie ostrzeżeń, których suma jest równa "5" skutkuje blokadą konta - brak możliwości wejścia na forum.

7. Zakładanie kolejnego konta po otrzymaniu bana będzie skutkowało blokadą adresu IP.

§4 – Postanowienia końcowe

1. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na jakieś pytanie w tym regulaminie, sprawdź, czy dział o który chcesz zapytać nie ma swojego wewnętrznego regulaminu. Jeśli nadal nie znalazłeś odpowiedzi zwróć się do Administratora lub któregoś z Moderatorów.

2. Jeśli nie zgadzasz się z którymś z w/w postanowień tego regulaminu oznacza to, że nie możesz korzystać z forum. Rozpoczęcie korzystania z forum oznacza pełną akceptację regulaminu.

3. Według decyzji administratora konto użytkownika może zostać usunięte z forum. W takim przypadku posty użytkownika pozostają w treści forum ponieważ są integralną jego częścią.

4. Administracja forum NIE POSIADA żadnych danych osobowych użytkowników forum oprócz adresu e-mail. Użytkownik ma prawo do wglądu/zmiany/usunięcia swojego adresu mailowego.


Aktualizacja Regulaminu - 21.09.2016


napisz do nas: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 2 razy

Ostatnio zmieniony przez Bojowy1977 dnia Wto 15:52, 06 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.rir.fora.pl Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin